Ta vara på tiden tillsammans!

Hejsan
Idag kommer dom sötaste ungarna till oss:).
Idag blir en relativ lugn kväll, förutom att Emma och Hilma är här och så kanske jag ska hitta på något med Elin, om jag orkar med det idag.
Jag vill helst av allt åka ut till Magnus idag, jag vill tända mitt ljus till honom för det andra ljuset har nog hunnit att
slocka:(.

Nu är det bara måndag och Tisdag som är riktiga lektioner och på Onsdag är det frilufsdag, och jag har valt bild heldag *jippi*:), och sedan på Torsdag och Fredag så är vi lediga och sedan på Måndag så börjar vi med musikalen, roligt:).


När allt är som svårast så finns ni där,När jag inte orkar mer så säger ni dom orden som jag behöver höra, när min värld är mörkare än mörkast så lyser ni upp mina dagar.
När jag bara känner att jag vill lägga mig ner och gråta och inte finnas mer så får ni mig på toppen humör och gör så att jag skratar och får mig på bättre tankar.
Kristina m familj, min familj, mina vänner och bekanta och släkt & läsare  tack för att ni finns och förgyller mina dagar.



Nu ska jag gå ut och ta vara på tiden med alla mina nära och kära, livet kan förändras på några secunder så ta vara på tiden, och passa på att ge varandra en kram och säg dom 3 fina orden.
Kramar Nettan!

Tack för att ni finns<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0