Konfirmation och kalas!

Idag har jag varit på min kusin Dennis konfirmation och Hannas kalas (hon fyllde 18 år i Onsdags).Haft fullt upp idag med allt, men tyvärr så kunde jag inte ta några fina bilder på min kusin som konfirmerade sig (hittar inte min kamera), men som tur var så filmade i alla fall mamma lite av konfirmationen och sedan hemma hos dom när han öppnade paketen och så. Av oss fick han pengar och ett armband, jättefint:).

Sedan när vi var ute hos min äldsta bror John och grattade hans flickvän Hanna, hon fick en pajform (en jättefin) med ett par coola grytlappar och underlägg, utav mig fick hon en salladsskål med salladsbestick, och utav min andra bror och hans flickvän så fick hon ett paket med choklad och en ask cigaretter & en tändare *hihi*.
Utav min bror så fick hon samma dag som hon fyllde år en mini bärbardator med mobiltbredband (sånt som jag önskar mig när jag fyller år).
Innan vi sedan åkte hem så sjöng vi "singstar" :), i dag hade dom nya skivor också som dem hade köpt, abba och svenska hits. Tack Dennis för en bra konfirmation och tack Hanna för en lyckad födelsedag:).

Ikväll så var Hanna och jag ute i stallet hos Fengur, vi håller på att lära honom att dra vagn och han var jätteduktig men lite mer träning på att vända:).

Idag kom Kristina hem och världens sötaste bebis Hilma hem:), men tyvärr ingen söt liten Emma för hon ska vara kvar där några dagar till:( *tråkigt*. Men jag har i alla fall pussat och kramat på min sötnos Hilma idag och så sade jag "vad jag har saknat dig Hilma" och så svarade Hilma med nappen i munnen "och jag dig", det var jätteguligt:), Älskar er mina sm gulliga tjejer:).
Kramar Nettan!

Imorgon är det hela 2 månader sedan du lämnade jordlivet
det har gått 2 månader utav saknad och sorg
det har gått 2 månader utav väntan på att du ska komma tillbaks
men änn har vi inte dig sett och synd är det
jag saknar dig så att orden inte räcker till för att bilda det jag har att säga
jag ser dig men dock bara i mina drömmar
jag pratar och skrattar och ler ihop med dig i mina innersta tankar
jag väntar på dig men snälla dröj inte för länge
kom gärna hem för hos oss är du alltid välkommen
Saknad.
68-01-07 till 09-03-25
Magnus Olofsson


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Åh, jobbigt med saknad coh sorg. Hoppas att du får en fin måndag i allafall!

2009-05-25 @ 08:37:57
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0