Jag hade hoppats att allt bara var en marddröm!

Jag nyper mig hårt i armen för att sedan öppna mina stänga ögon för att kolla om du är här, jag hoppas på att allt bara är en hemsk marddröm och att du är här hos oss, men tyvärr så var det ingen marddröm så jag stänger mina ögon igen för att åter nypa mig i armen och sedan öppna mina ögonen igen, men det är fortfarande ingen marddröm och du är fortfarande inte här hos oss.
Jag hade hoppats på att du hade varit här i vår närvaro när jag hade öppnat ögonen, men sånt här är livet, hemkst och elakt det är sånt jag får leva med.
Jag saknar dig så Magnus och jag saknar att du inte är kvar här på jorden längre
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0