Varit ute hos Fengur!


 Idag gick jag upp tidigt för att åka till Fengur och rida:).
Först red jag sedan så tog Hanna över, idag var bara dem "håriga" korna ute hehe, och inte Fengurs "flickvän" (dem pussade varandra förra gången).
Snacka om trött efter att vakna och ha tio minuter på sig att fixa iåning sig för att sedan åka och rida, men efter att ha varit ute i stallet och ridit i nästan 2 timmar så åkte jag hem och duschade och åt en god frukost:).

Idag så vet jag inte vad jag ska göra, jag får faktist se jag har ingen stor lust att direkt planera varenda dag, så jag tar dagen som den kommer så jag får se vad jag gör utav denna dagen:).


Ett avslutat kapitel.
Allt detta som har hänt är nu ett avslutat kapitel och det känns bra men avslutat kaiptel låter ändå konstigt, för det låter som att jag ska glömma honom och gå vidare, jag tycker detta är bättre, detta är nu ett avslutat kapitel och jag ska gå vidare med Magnus, för jag ska inte glömma honom och gå vidare själv, vi ska istället gå vidare tillsammans, det känns bäst för mig.
Så nu går jag vidare i livet, fast såklart kommer tårar och saknad och ensamhet men jag går i alla fall vidare, och vi går vidare tillsammans för jag glömmer dig aldrig fast än att jag går vidare.
saknar dig vår Ängling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad dog han av?

2009-05-22 @ 18:32:14
Postat av: Nettan

Anonym; Han dog i en tragisk olycka!

2009-05-22 @ 22:06:13
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0