Älskar att promenera

Idag har jag gått en slinga som är 6 kilometer lång och sedan så gick jag ut till min bror och sedan hem, så har väll gått ungefär 12 kilometer idag. Gått den slingan 2 gånger denna vecka och det är så skönt och med rätt musik i öronen så kan jag gå hur långt som helst.

Imorgon åker mamma och pappa bort och kommer hem på tisdag kväll, så är hemma själv hela måndagen och tisdagen. Men jag klarar mig men kommer att ha upplyst hela huset haha jag är mörkrädd och hatar att vara själv men tur så har jag ju min hund:).

Kristina vilken dag var det idag;) hahaha

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Nole

I början på förra veckan verkar någon ha varit sjuk och hamnat på sjukhus. Var det någon anhörig?

2009-11-15 @ 23:54:48
URL: http://janolof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0