Blev dålig helt plötsligt

Åkte aldrig och solade, blev plötsligt väldigt dålig innan vi skulle åka och det blev mamma med så vi skippade det. Det är värre i halsen och jag känner mig yr och jag mår illa och har ont i magen, usch vad jag gnäller men så är det.

Trots detta är jag super glad eftersom att nästa torsdag så har jag studiedag och nästa fredag så har jag kompdad eftersom att vi ska vara några timmar i skolan på lördag, och då dom dagarna nästa vecka ska jag åka till Kristina och barnen. Kristina och jag pratade väldigt länge idag i telefon och så pratade jag med Hilma också, men Kristina och jag bestämmde att jag kan komma dom dagarna och så kanske vi ska besöka Leos lekland:), vad roligt.

Ska bli så skoj att hälsa på dom, och jag hoppas att det inte blir några hinder som förra gången (då var jag sjuk) så att jag kan åka förra veckan.

Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0