Dålig stil!

Idag så var jag i skolan eftersom att det var "huc dagen" (typ som skolansdag varje programm visar vad dom gör och så) och då skulle vi få två korvar med bröd. Jag har gluten och laktos och fick därför särskillt, jag tog en korv med bröd och skulle sedan ta en till för att alla fick 2 var men när jag skulle ta en till så var brödet slut och jag fick till svars att dom inte tänkte på det. Herregud vadå inte tänkte på det dom vet ju hur många som har gluten och då hur mycket korvbröd dom ska köpa, för det skulle räcka 2 var till alla.

Väldigt dålig stil utav dom och det ska ju vara rättvist för alla för alla fick men inte jag, hur låter det igentligen.
Bara för att man är allergisk så ska man bli behandlad på samma sätt som alla andra.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0