091005

Ciao, skola idag som vanligt dagarna går extermt fort knappt så att man hinner med allt. Har heller inte mått så bra idag och mår fortfarande inte bra heller, har ont i huvudet, känner yrsell och mår illa. Hoppas att det blir bra snart, jag vet att det är för att jag kanppt äter och dricker men den biten är så svår så jag ska inte skylla mig själv att jag mår dåligt i alla fall om det är jag som knappt äter eller driker, men att jag inte har matlust beror mycket på sorg.

Idag åkte jag i alla fall inte till bby för att han skulle repa ihop med sitt band, men vi ska ses någon annan dag:) och som sagt mår inte så bra idag heller så inte så roligt då.

Nu sitter jag och kollar på tvn och kollar runt på några bloggar, hoppas att ni har det bra.

Saknar er alla 4<3

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gumman !!!

2009-10-09 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0