Ni ska veta att ni betyder.



Livet är sjukt, pallar inte med alla sjuka idioter som finns alla anklagelser och allt som svävar i luften.
Känner att jag bara vill flytta till Kristina ibland, men som sagt det hjälper inte att fly men man kan alltid försöka.
Allt är så jobbigt just nu, och det är inte lättare med allt jobbigt folk som finns jag skiter i dom men dom kan tydligen inte skita i mig. Hatar jag någon så struntar jag i personen, försöker undvika personen och skriver eller pratar inte med den men ja alla är vi olika men att hålla på att skriva och allt gör man väll inte med den man hatar. Vill bara slösa min tid på dom jag tycker om och älskar hädanefter, livet är för kort för att kastas bort på bråk,struntsaker och männsikor som ändå inte gillar en.

Livet kan ta slut när som så jag vill att alla människor som betyder något för mig ska veta det, och det är bara dom jag vill lägga ner min tid på och inte på en massa onödigt skit.

Tack för alla underbara människor som finns ni betyder verkligen och gör så stor skillnad

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så sant, och ett extra hat mot de som inte vet vad de talar om. Haha, you know what I meen...

Personen fattar nog inte ens engelska, den har ju sitt eget konstiga språk. Moha...

Mat har ju funnits hela tiden.

*blink*



Mind your own buisness instead. Leave us alone, that includes Nett!



Puss

Kristina



'

2009-10-08 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0