091017

Nu sitter jag och kollar på Körslaget, och min favorit är "team Rigo" dom är så duktiga. Idag har jag ärligt talat nästan inte gjort något alls, jag har blädrat mellan kanalerna på tvn och varit hos min morbror och mina kusiner och bara suttit och pratat, så jag har inte gjort något speciellt men det är skönt det också ibland.
Men för mig är det speciellt att vara med sina nära, man vet aldrig när det är sista gången man talas vid så som sagt ta vara på tiden, om man visste att det var ens sista stund i livet tillsammans skulle man ta vara på tiden tillsammans mer än vanligt och göra allt tillsammans, om man visste skulle det vara annorlunda men fortfarande tragisk och hemskt men man får ett annat slut än om det blir så plötslig så som vi fick uppleva.

Imorgon fyller min äldsta bror år, John blir 23 år grattis=)


Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0