091011

Hejsan inatt sov jag i 12 timmar, som sagt sorgarbetet tär på mig och jag är fortfarande trött trots att jag har sovit så mycket, känns som att jag alltid är trött nu förtiden och orkar knappt något. Efter att ha sovit bort nästan hela dagen och gått upp så åkte pappa och jag till farmor och hälsade på, vi fikade med daimtårta och kaffe fast jag dicker inte kaffe så jag drack läsk. Vi var där ett tag och sedan så åkte pappa och jag vidare till Kristina och barnen och hämtade mjöl till mig och hälsade på fast barnen sov, men jag smet in i deras rum och pussade på dom det är ofattbart vad jag saknar dom små liven. Vi fikade hos Kristina också och sedan så åkte pappa och jag hem, detta tog nästan hela dagen men vi har i alla fall hunnit att hälsa på folk:) hehe.

Nu kollar jag på tvn och ska snart gå och lägga mig för jag är grymt trött, kan inte förstå att jag kan vara så trött när jag har sovit så mycket.

Hoppas ni har det bra
Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0