Måndag 12/10

Hej, idag så var jag hemma ifrån skolan för att jag mådde inte så bra mådde fruktansvärt illa och hade ont i magen. Jag har sovit nästan hela dagen men ändå så är jag jättetrött, jag sov nästan hela tiden i helgen också men ändå så är jag trött, det är ganska jobbigt att vara trött hela tiden trots att jag sover så mycket.

Så idag har jag knappt gjort något alls utan bara tagit det lungt, det har varit skönt och imorgon har jag praktik.
Sitter och gnuggar mig i ögonen och gäspar för fullt så jag får gå och lägga mig snart, får se om jag kan somna för det är svårare på kvällarna.

Jag har föresten tagit ett långt skönt bad i dag, ett bubbelbad med baby olja och man blir så len ska man bada så ska det vara med baby olja i och nu när det börjar bli kallt ute så blir huden så torr så det är bra med baby olja då.
Sötaste Emma älskar dig

Ska gå och lägga mig nu
Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: anna

hur är du släkt med kristina? :)

2009-10-13 @ 00:11:07
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0