Grattis kusin.

Kom nyss hem ifrån min kusin, Dennis blev 15 år idag så grattis på dig.
Mamma,pappa,John,Hanna och jag åkte ikväll till min morbror och hans fru och mina kusiner vi pratade lite och dom bjöd på kaffe och kakor, jag blev istället intreserad utav något annat jag fick syn på. Min morbrors frus syster var där med hennes barn och minstingem Adrian som bara är 4 månader, så söt så var tvungen att hålla i honom lite och han greppade tag om mitt finger så starka dom är när dom är små. Så himla söta dom små liven är, så små händer och likaså med fötterna åhh man vill bara äta upp dom haha.

Har kollat på Idol, och shit vad konstigt folk det finns sitta och skrika som idioter rent ut sagt och gråta som inte vet vad, vad är detta. Skulle i alla fall skämmts ihjäl utav att ha suttit bredvid en som satt och skrek och grät för Idol och ännu värre om jag själv var så.

Nu ska jag snart sova, jag är så trött.

Ha det så bra och sov gott.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0