Livet är sjukt & folket är inte bättre...

Inte haft någon större lust att skriva och har inte heller hunnit. Igår direkt efter skolan så åkte i alla fall Cindy,Alexander och jag till kalmar och gick i affärer och åt och hade det allmänt trevligt:), vi var där från 12.30 till 19.30 för då åkte bussen hem men jag stannade kvar och väntade på mamma,pappa,Marcus och Louise som kom 20.30 för att vi skulle på bio "Flickan som lekte med elden". Filmen var jättebra men jag var så trött efter en heldag på stan och filmen slutade inte förens vid 11. Det var jätteroligt och trevligt desutom att gå i affärer och bara vara med mina underbara vänner men jag hittade direkt inget jag ville ha medan dom köpte en hel del. 

Jag är allt tröttare om dagarna och orkar knappt något alls längre, varje kväll gråter jag mig till sömns och sorgen har blivit värre och den tär på mig som bara den. Kan inte fatta att han har varit borta i ett halvår nu, det är helt sjukt han försvann ju nyss.

Livet är sjukt och folket är inte desto bättre, ingen förstår hur jag känner och jag ska bara förstå hur andra mår och känner sig. Bryr mig inte heller att jag har en vän mindre om man nu kan räkna det som vänskap för jag har hört att vänner bryr sig och stöttar en, men jag kanske hade fel. Jag har i alla fall gjort ett beslut och det blev som det blev men så är livet inget är lätt och beslut måste tas. Jag tänker i alla fall inte ta mer skit så är det bara.

Hoppas att ni får en bra lördagskväll.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0