091006

Hej, nu sitter jag och kollar på "Johan falk- National Target" min andra film idag innan såg jag "New in Town", så blir det när man inte har något att göra haha:). Är glad och stolt över igår i skolan för på svenskan så skulle jag skriva en kortare berättelse då sa min lärare att dene var bra och så skulle man skriva en längre berättelse, jag skrev visst 7 sidor tror jag det var och så kom min lärare fram och sa att hon hade läst halva.  Hon hade fått slita sig ifrån datorn för att hon kunde inten sluta läsa och hon tyckte att den var jättebra, och att jag skriver fantastiskt bra det är alltid roligt med komplimanger:)

Om några timmar så fyller bby år, grattis:).

Ska hänga med lite i filmen nu, ha det bra.


Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0