God morgon

Hej idag vaknade jag tidigt, jag var uppe med tuppen. För idag så ska jag hämta Emma och Hilma som ska vara hos mig hela helgen, kan knappt själv förstå vad jag skriver att mina små älskade flickor ska vara hos mig hela helgen är toppen. Men först ska pappa och jag till någon kompis (alltså pappas kompis), under tiden han skulle vänta på att en sak blev färdig men efter det så hämtar vi kidsen. Ska bli sååå mysigt att vara nära dom igen och kunna pussa och krama på dom så mycket som går, hoppas denna helgen blir lång så jag får en massa tid ihop med dom.

Vi åker inte förens vid 11.00 och jag är nästan redan färdig, fattas bara lite smink som jag straxs ska slänga på sedan får jag väll chilla tills vi ger oss av.

Ni får ha det så bra för det ska i alla fall jag ha nu när jag äntligen får vara med kidsen igen.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0