Inte lätt...

Jag vaknade nyss, oj. Men såklart så vaknade jag inte för dagen utan jag har varit i skolan men när jag kom hem ifrån skolan så åt jag, och efter att ha ätit lite mat så mådde jag fruktansvärt dåligt och gick en runda med hunden och kände bara att jag skulle spy oh allt svartnade. Jag lade mig ner i soffan för att slippa yrsel och illamåendet och jag somnade och vakande nu hehe, jag somnade ungeför vid 16.00. Nu mår jag bättreoch jag tnker inte stoppa i mig något mer idag eftersom att jag blev så dålig, mår faktist bättre om jag inte äter (någon liten mängd per dag).

Alla tjatar om att jag måste äta mer och det är ju snällt att dom bryr sig, men det är inte så lätt att bara börja äta mer än vanligt äter jag "för mycket" (som är normalt för alla andra) så spyr jag bara trots att jag vill äta mycket mer.


Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0