Längtar efter er.

På tisdag ger jag mig av, då åker jag till mina älsklingar och stannar nog där tills på fredag och det ska bli så roligt. Jag bara längtar tills jag ska få krama om mina små flickor och pussa deras små kinder, höra deras små skratt och deras små härliga röster som förvandlas till musik i mina öron. Lukta på deras blonda hår och smeka deras lena kinder, ska bli så underbart att få vara i deras närhet igen.
Ni två är det jag behöver, finns så mycket här i världen men ni är det ända jag behöver.

Orkar inte vänta längre jag vill åka nu jag vill vara hos er, pussa och krama på er och höra era små ljuva röster.
Jag älskar er Emma Felicia Marie Roos och Hilma Anna Marie Roos


Ni är det bästa som har hänt mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0