Mina sessor.

Nu sover barnen, har dom såklart gjort ett tag men i alla fall. Jag har varit med barnen på halloween disco för barn i deras åldrar, det tyckte dom var jätteroligt och Emma hade gröna kaninöron på sig och Hilma Rosa:).
Åhh är så glad att dom är här dom små, njuter av varje sekund jag får vara med dom, seriöst dom är det bästa jag har.

När jag hämtade barnen så sken dom upp som solar och jag fick ett kort på Emma (som dom har tagit i skolan), Hilmas foton har ännu inte kommit men vill ha ett sedan när hennes kommer. Jag fick också en fjäril som Emma har pärlat och sedan en fin sak som Hilma har pärlat åt mig, så fina dom var alltid fint när dom gör saker och blir alltid så glad när jag får saker utav dom.

Ska snart också sova för imorgon ska det busas för fullt med mina sessor.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0