När kommer du hem igen?

Du är saknad, när du lämnade oss så lämnade du också ett stort tomrum efter dig.
Allt är så tomt och tyst, allt känns så meningslöst och tråkigt, aldrig blir det detsamma igen som innan men jag hoppas att det blir bättre än det är nu. Varje dag väntar man på att allt ska bli som innan igen och att du ska komma hem igen, det känns forfarande som att du bara är på "semester" utan oss. Men det kan ju inte alltid vara såhär? för någongång kommer du väll hem igen? Detta kan ju inte vara vårt slut, det kan det bara inte för det känns så overkligt så snälla kom hem. Jag väntar på den dagen tills du öppnar dörren och plötsligt så står du där i hallen och säger hej, jag vet att det aldrig kommer att bli så igen men jag hoppas. Detta är i alla fall inte vårt slut för snart så kommer jag till dig, så vänta på mig så syns vi bakom himlens portar.
Jag saknar dig men jag måste förstå att du aldrig mer vaknar igen.


Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0