Posetivt i det negativa

Mår fortfarande dåligt och hela huvudet ekar, när någon talar är det som någon skriker mig i öronen, aj.
Jag tog två huvudvärkstabletter innan och oj det känns som att jag svävar på moln, att kunna vända på huvudet utan att man får grymt ont i huvudet och när jag drack innan så sved det i halsen och jag fick värsta spänningshuvudvärk. Som sagt fortfarande dålig och halsen är kass, mina öron svider, magen gör ont och pannan kokar men det var bra att något blev lite lättare.

Nu kollar jag på "Little miss sunshine" som är på 4an, har sett den innan och den är bra och Olive hon är så söt.
Ska snart gå och lägga mig och se om jag kan sova något inatt och hoppas på att inte febern och allt håller mig uppe, ska se filmen nu.

Ha det bra alla underbara läsare.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0