Sjuk

Igår innan jag gick och lade mig så kännde jag att jag fick jätteont i halsen och när jag skulle ta lite dricka och dricka så sved det hela halsen när jag svalde, men jag gick och lade mig och vaknade mitt i natten. Jag kunde inte sova för jag hade fruktansvärt ont i huvudet,ont i magen,halsen sved,öronen svider och när mamma vaknad så sade jag att jag mådde dåligt, då kände hon i min panna och jag hade fått hög feber.

Jag har legat i sängen hela dagen och pappa har varit jättesnäll och hämtat dricka åt mig,köpt glass och så.
Min panna kokar änn utav feber, min mage gör ont, mina öron har blivit värre och det gör så ont, mitt huvud gör jätteont och det spänns som s*tan. Jag har i alla fall försökt att vila en massa så jag hoppas att jag blir bättre för detta är inte roligt, int heller om jag ska åka på tisdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0