Torsdag 15/10

Ciao, nu sitter jag i skolan just nu har jag rast och sedan så har jag matte,engelska och sedan svenska och då ska vi kolla på film "Flugornas herre", tror jag den hette.
Får se vad som händer senare idag, får se om jag hinner och orkar att gå ner till posten idag och hämta mitt paket.

Imorgon så åker jag och min klass och några andra program till någon kostutställning, så jag kommer hem senare imorgon än vanligt.

Går bara dom dagarna som är kvar av denna veckan och sedan nästa, sedan så har jag höstlov det ska bli skönt att bara ta det lungt och försöka hälsa på Kristina,Emma och Hilma:).


Nu ska jag gå men ni får ha det så bra.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: kristina

Kjaaaaaaaaaaaam

2009-10-15 @ 17:51:01
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0