Tack för igår.

Nu åker jag hem:(, saknar redan mina älskade tjejer men förhoppningsvis kommer dom till oss i helgen och hälsar på. I kväll blir det att umgås med några kompisar, vi ska nog inte göra något speciellt bara ta det lugnt.


Det var jätteroligt den stunden jag var hos Kristina,Emma och Hilma, Emma har blivit så "stor", ramlade hon förut skulle hon gråta i evigheter nu bara reser hon sig upp som ingenting hade hänt:).
Jag pratade med Kristina igår då sade Emma till mig "tyst med dig kvinna" *asg*.

Jag fick höra massor utav linbanan på Emmas skola, vi åkte dit och kollad och åkte ett flertal gånger på linbanan också, Emmas kompisar är coola men Emma är häftig, det fick jag höra igår:).

Det var svårt att se Emma "bli så stor" att veta hur mycket Magnus missar, det skär i hjärtat. Jag vill bara ringa till Magnus och säga hur stor Emma har blivit och att han missade hennes 6 årsdag. Hilmas födelsedag kommer snart också, och efter det är det jul det kommer att bli väldigt jobbigt säger jag bara, livet är konstigt.

Jag älskar er alla 4, mina 3 jordnära personer och vår himmelbeboda ängel.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0