Skolfotografering

Idag hade jag skolfoto, jag tror att det blev bra för jag blev nöjd med hur jag såg ut så:), jag var med på klassfoto och även enskilltfoto. Förutom det har det inte varit min dag idag, har mens värk så det bara sjunger om att och det värsta är att mina pronaxen är slut. Måste verkligen till apoteket imorgon och köpa nya pronaxen, annars är min helg förstörd.

Jag har kollat på idol, det är många bra sångare med. Måste snart hitta min "favorit" också fast tror redan jag har en.

Jag får se vad jag hittar på imorgon förutom apoteket och så ska jag till posten, mitt leopard lakan har äntligen kommit:D, har längtat så och så ska hem och bädda dierkt *hihi*. Annars ska jag nog inte göra något specielt.


Jag saknar inte längre bara en person utan 4, 3 jordbebodda och 1 himmelbebodd. Men dom 3 jordbebodda personerna kan jag fortfarande se,höra,prata med och allt man kan med en jordbebodd & älskad person.

Snart är det 6 månader sedan Magnus följde  med änglarna upp till himmlen igen, saknaden är enormk och jag kan inte förstå änn att han aldrig mer kommer hem igen.
My angel living in heaven.


Kramar Nettan!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0