Första praktikdagen.

Igår skrev jag inget, pågrund utav att jag somnade klockan 6 på kvällen, jag skulle bara lägga mig ned och kolla på film och skriva på bloggen efteråt men jag somnade, jag var så himla trött. Igår så var min första dag på praktiken, hos en dagmamma och det var jätteroligt men jag hade jätteont i huvudet och var så himla trött, men annars var allt bara bra och barnen verkade att gilla mig jag fick hjälpa dom att bygga tågbana,leka med barbie dockor, vi var också ute och åkte rutchekana och gungade:). Det var två små flick tvillingar där också som snart fyller 2 år jättegulligt med tvillingar:).

Just nu ligger jag och kollar på filmen som jag skulle kolla på igår, men då somade jag så det fick bli nu istället.

Idag är det onsdag och det märks, det är den värsta dagen på hela veckan och när jag vaknar på onsdagsmorgonen så känner man sig jättedålig och allt känns fel, man vill helst ligga hemma och gråta hela dagen och inte göra någonting.
Det är ett starkt ord men jag hatar verkligen onsdagar, för då pratade vi med varandra för sista gången någonsin, sedan så kom änglarna och tog dig tillbaks där du en gång var, det var fruktansvärt att mista dig allt bara försvann och mitt hjärta gick itu. Såren läks men det kommer alltid att finnas ett ärr kvar utav det stora såret som en gång satt där.
Jag älskar dig M

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0