Grattis Emma.

För 6 år sedan hände något fantastiskt, änglarna släppte ifrån sig en utav den bästa ängeln som fanns och gav oss den fantastiska skatten. Att just vi fick denna underbara gåva är helt otroligt, den underbara ängeln vi fick vår lilla skatt har vi nu fått älska i 6 år.
Och jag hoppas att hon stannar ännu längre, att inget händer vår ängel.
Vad som än händer så kommer jag alltid att älska den lilla skatten, men den lilla skatten blir större men det betyder bara att kärleken växer desto mer.
Det är en lycklig dag, för att fylla 6 gör man inte varje dag och när man fyller år är det roligt och alla är glada. Men att inte ha sin pappa hos sig på sin 6 årsdag gör födelsedagen lite mindre liv, att förlora sin pappa några månader innan var inget vi hade trott eller hoppats på, men han finns i våra hjärtan. För idag är det din dag och jag vill såklart säga grattis Emma, tack för att du finns och gör livet till det bättre och ger allt en mening<3.

Jag älskar dig gumman, grattis Emma Felicia Marie Roos


Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0