Måste verkligen gratta dig.

Snart fyller Emma år, hela 6 år hon börjar bli stor nu:). Jag måste köpa nått till Emma, men inte bara det jag måste verkligen åka och gratta henne på torsdag, kan ju inte missa hennes 6 årsdag.
Jag har hört att Emma saknar mig jättemycket, jag pratade med henne förra veckan och hon förklarade hur saknad jag va och att hon älskade mig:), bara någon dag utan mig har barnen blivit tajatiga och velat träffa sin Nett, undra hur dom är nu.

Jag saknar i alla fall mina små tjejer något enormt mycket, det är så jobbigt att veta att jag inte längre kan gå hem till dom och bara hälsa på och vara med mina älsklingar.
Saknar dig också Kristina, så du vet:) hehe.

Allt har förändrats så mycket sedan du lämnade oss


Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har kristina och barnen flyttat eller varför kan du inte bara gå hem till dom? :)

2009-09-14 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0