Påväg till dom underbara.

Nu sitter jag i bilen på väg till Emma & Hilma:), ska bli så roligt att träffa mina små underbara tjejer. Såklart är det roligt att träffa Kristina också men jag har redan träffat henne eftersom att vi sitter i samma bil just nu.

Nu får jag äntligen gratta min lilla tjej, och såklart ska det bli roligt att hälsa på Hilma också, ska bli så roligt att träffa dom båda. Men jag kommer inte hem förens imorgon, blir så mycket onödigt körning annars och min mamma jobbar ganska sent så då tar det lång tid om hon ska köra och hämta mig. Jag har absolut inget emot att stanna över tills imorgon, det betyder bara mer tid med dom bästa.

Ha det så bra för det ska jag ha nu:)

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0