Svimmfärdig.

Känsliga läsare varnas!

Idag när jag vaknade så låg jag kvar ett tag i sängen eftersom att jag var så trött och gillar inte att stressa, när jag hade gått upp så duschade jag men fick plötsligt kramp i magen och blev yr och det svartnade till för ögonen.

När det hade svartnatt till så blev jag ännu mer yr och kunde plötsligt inte äns stå upp längre, jag kände sedan att jag närsom skulle falla ihop och sprang ur duschen och satt mig ner. Jag andades tyngre för att jag mådde fruktansvärt dåligt och kände att jag skulle spy hela tiden men jag kunde inte eftersom att jag inte hade ätit något, det blev bättre ett litet tag men kände mig ändå fruktansvärt yr men jag drack lite smoothie för jag trodde att det skulle bli bättre. Men när jag hade drucit smoothises så blev jag alldeles varm och sämre, jag gick då ut i köket för att ta två pronaxen men när jag hade hällt upp vatten i ett glas så kräktes jag, och jag fick inte äns behålla mina två pronaxen som jag tog efter.

Jag har mått fruktansvärt dåligt men jag gick till skolan, och så besökte jag skolsystern också och mitt blodvärde och mitt blodtryck hade sjunkit mycket sedan jag var där förut. Hon sade att jag var tvungen att börja att äta och dricka i alla fall, men det är ju inte så lätt som det låter jag vill men det går inte.

Det var riktigt obehagligt det som hände i morse.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Ida K

sv: godiset går att köpa i en vanlig mataffär medan "sakerna" finns på Guldfynd :)

2009-10-01 @ 22:08:37
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: Anna

Man kan tävla om det rosa rosa bandet armbanden i min blogg =)

Gå gärna in och va med!

Ha en trevlig kväll!

2009-10-01 @ 23:15:30
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0