Den 25

Den 25 mars lämande Magnus denna värld, och den 25 Juni lämnade Michael Jackson denna världen och även Farrah Fawcett lämnade oss den 25 Juni.

Den 25 kommer alltid att vara en svartmålad dag för mig, utan att ens veta vad det är för datum så märker man att det är en sådan dag. Lustigt att så många har lämnat denna värld och kommit till himlen samma datum men inte samma månad. Tydligen så är den 25 inte bara en hemsk dag för mig.

Jag försöker att inte svartmåla en viss dag, utan gråter när jag vill, men det datumet kommer alltid att sitta där, förut så känndes det extra svårt på onsdagar oxå för att det var då Magnus lämnade oss.


Sorgen går aldrig över man lär sig bara att leva med den.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0