Året som gått!


Vi firar nyår ihop med Kristina, Magnus och barnen
Den 25 Mars dör Magnus

Den 16 April var det Magnus begraving

Den 8 Maj spreds Magnus i minneslunden


Den 3 Juni fyllde jag 16 år

Den 10 Juni hade vi Suck natt

Den 14 Juni slutade jag nian

Den 26 Juli var det ett år sedan huset brann ned

Den 29 Juni var jag med mamma och pappa på blå jungfrun

Den 2 Juli gick jag på handledarkurs

Den 22 Juli var jag på Liseberg (Göteborg)

Den 3 Augusti åkte jag till stockholm

Den 9 Augusti åkte jag och badade med Kristina och barnen

Den 17 September fyllde Emma 6 år

Den 5 November fick jag min Iphone 3G

Den 19 November köpte jag denna burberry väskan

Den 29 November köpte jag denna Louis Vuitton väskan

Den 6 December fyllde Hilma 3 år

Den 10 December köpte jag en Svea mössa

Den 24 December firade jag julafton med släkten

Den 31 December firade vi nyår


Detta var mitt år

Kram Nettan!





Kommentarer
Postat av: lisa

beklagar sorgen <3



hur gammal var du när du fick barn ? när inträffade det där med Magnus?

2011-01-22 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0