Halsont och feber

Här hemma är både mamma och jag sjuka, vi ligger i varsit rum och hostar och har oss, och jag blir snart knäpp på min näsa eller i rättare sagt mitt dumma blod, enda sedan i söndags har jag haft näsblod varje dag men denna dagen har varit värst för idag har jag haft det 3 gånger hitils. Förutom det så känns det som att jag är på bättringsvägen, fast det går som en berg o dal bana med det för ena stunden så känns det rätt bra och sedan efter ett litet tag kan det bli fruktansvärt, men just nu är det bara näsan som stör mig och så svider halsen något grymt mycket.

Jag har i alla fall lyckats stoppa något i magen idag, glass med jordgubbar som sagt bättre än inget.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0