Studiedag imorgon

Hello på er alla bloggare o icke bloggare;). Just nu sitter jag vid datorn med musik i båda öronen o har rast, haha.
Imorgon har jag som sagt studiedag och det ska bli riktigt skönt med lite ledighet, dock att det bara är en dag och mitt i veckan (dumt). Efter skolan så åker jag bussen lite längre än hem till mig, jag ska åka till Wictor. Det har varit lite tyst om det ett tag men nu börjar jag igen;) haha nää. Vi är inte tillsammans längre utan vi är bara bra vänner, och det känns bra att vi kan vara det, och ändå hålla kontakten och umgås som vänner.

Det var riktigt svårt att gå upp ur sängen idag, jag tänkte flera gånger om jag skulle ligga kvar i sängen och gå upp lite senare istället, men det gick inte för jag åker direkt efter skolan så var tvungen att duscha och ta med det som behövdes. Jag vaknade till rätt mycket när jag hoppade in i duschen i alla fall, men är fortfarande rätt seg utav mig, får se om det hjälper med lite lunch sedan.

Ni får ha det bra, jag kommer hem imorgon.

Kram


Kommentarer
Postat av: sanna

Varför är ni inte tillsammans längre?

2010-03-16 @ 21:07:11
Postat av: sanna

varför är du inte tillsammans med wictor längre? superfin blogg har du!

2010-03-18 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0