Nej till rökning!

Förstår inte människor som röker! Vad är det goda med att stoppa en cancerpinne i sin mun? vad är det goda med att andas in rök hela dagarna? Jag skulle aldrig i hela mitt liv få för att börja röka, dom som röker är svaga dom vågar inte att stå emot grupptrycket och till slut blir dom en del av grupptrycket.

Jag har lovat mig själv att aldrig börja röka, alla smakar väl någon gång men det är en helt annan sak, det finns inget posetivt alls med rökning, enligt mig.
Man åldras och dör i förtid, man får dålig andedräkt och man stinker rök nästan hela tiden, man kan få en massa följdsjukdommar pga rökning. Man skadar inte bara sig själv när man röker, utan också dom som står bredvid (passivrökning), man får även dålig kondis och det är väldigt dyrt .
Tänk till lite innan ni öppnar cigarettpaketet om vad det verkligen står på paketen "rökning dödar, osv", jag tror ingen igentligen vill dö men ändå så stoppar man den äckliga cancerpinnen i munnen.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0