Perfektionist

Ja jag är en liten sådan, en perfektionist. Idag åkte mamma och pappa till kalmar och jag som inte gillar att vara själv hemma, ägnade mig åt att städa nästan hela huset. Jag har slängt en massa "gammalt" smink och sådant vi inte använder. Dammsugit och skurat alla golv, bäddat sängar, rengjort badkaret och duschen, plockat ur och in i diskmaskinen och en massa mer och under tiden har jag burit in ved och eldat:).

Jag vet inte vad jag fick för energi idag för att orka göra allt detta, men ärligt talat så tycker jag det är roligt att städa, det roligaste är i alla fall efteråt när man får se resultatet. Jag älskar att ha fint runt omkring mig.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0