Mysig hemmakväll

Sitter hemma i tv soffan och kollar på en härlig komedi "Life as we know it" med mamma, pappa, min bror och hans flickvän och deras lilla dotter Wilma sover i min säng. Idag har vi varit på marknad och sedan har vi grillat, & som sagt sett på film sen blir det sängen. De har varit en mysig hemmakväll och min bror & hans tjej och lilla Wilma sover hos oss inatt, verkligen super trevligt & mysigt.
Förra helgen festade jag hela helgen, och denna helgen har varit en myshelg istället båda är roligt på sitt sätt, fast i de stora hela så har jag hellre trevligt med underbara människor & har de mysigt framför en film tex. Igår var jag med min underbara kärlek och hade de mysigt framför en film då med.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0