Packar!

Det blev visst lite mycket kom jag på när jag hade fyllt hela min Louis Vuitton och fick ta fram en resväska för att sedan fylla den. Ikväll åker jag till Öland och kommer inte hem förens nästa vecka, så detta i mina väskor är nödvändigt enligt mig fast inte enligt pappa ;) haha. Min Onepiece fick tyvärr inte rum i någon av väskorna så den får jag lägga löst i bilen. Nu ska jag varken vara för varm eller frysa det är ju bra i alla fall och så älskar jag ju klänningar, så de är en hel del med klänningar där i, både vardagsklänningar och festklänningar :).
Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas "fotomodellen" ;-) får en underbar vecka på Öland å var rädd om dig :-)

2011-06-21 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0