Skolavslutning imorgon

Imorgon ska jag till skolan med min nya fina klänning och säga hejdå till min underbara klass för imorgon får vi sommarlov :), de är klart det kommer bli skönt med sommarlov men helt ärligt så kommer jag att sakna klassen, för vi har de så jävla kul ihop. Det känns som att jag nyss började ettan men snart så tar jag farväl av ettan och börjar tvåan till hösten istället. Året har gått fort men jag har lärt mig massa och de har varit väldigt kul, går tiden såhär fort så står jag snart där med hatten på & sjunger "för vi har tagit studenten".
Imorgon tar även min kompis Angelica studenten så jag ska kolla när hon springer ut & vara med på studenfirande, på kvällen ska vi även in till stan och fira rejält.
Denna klänningen ska jag ha imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0