Packar!

Jag håller på att packa eller jag stoppar ner några saker jag ska ha med imorgon, behövs inte så jätte mycket så kan inte kalla de packa men ändå. Men som sagt jag packar för att jag ska äntligen till mina älsklingar imorgon, alltså Emma och Hilma. Jag längtar efter dom som ett litet barn på julafton, de är sjukt hur mycket man kan längta efter någon eller i detta fallet några. Jag känner på mig att detta kommer att bli en underbar helg & min helg börjar redan imorgon, eller jag ska till skolan imorgon och på fredag men de kommer att bli så underbart imorgon så jag börjar räkna från imorgon ;).
Min dator kommer jag givetvist att ta med, men jag ska bara vara tills på fredag för på fredag ska jag till skolan igen så, och efter skolan ska jag hem igen. Men jag ska verkligen ta vara på den lilla stundne jag är där, och jag sitter här och ler just nu när jag skriver och bara längtar efter de små liven.
Föresten snart kommer ett nytt litet liv in i mitt liv ♥
Louis Vuitton väskan är packad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0