Saknad

Just nu är min saknad stor, inte bara efter en person utan de är rätt så många som jag saknar men förstås på olika vis, jag saknar min baby otroligt mycket men senast vi sågs var i torsdags, eller igentligen onsdags. Jag saknar desutom mina små prinsessor som de va flera månader sedan jag såg sist, förstår inte att jag står ut utan dom, men de är nog tack vare Jonatan som jag klarar allt...
Jag saknar desutom M, snart två år sedan du vandrade här på jorden. saknar alla men på olika vis, vissa av dom får jag se igen men en får jag aldrig mer se i alla fall inte i detta livet.

Saknar er alla, men efter helgen får jag se min baby igen och desutom mina prinsessor får jag snart se igen, men en får jag aldrig mer se....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0