Sjuk

Det blev ingen skola idag för min del för jag är genom förkyld och halsen min svider och näsan bara rinner, är allmänt seg i hela kroppen samt huvudet och jag orkar ingenting. Jag hatar att vara sjuk det är inte det minsta roligt, och det är så himla jobbigt när näsan ska rinna hela tiden och om nätterna är värst då är det väldigt svårt att somna.
Men man får göra de bästa av situationen som jag brukar säga, för vad hjälper det att klaga? Det är bättre att göra något åt det istället, som att vila mycket och så dricker jag varma drycker mot halsen så jag får hoppas på att det vänder snart så jag blir frisk.
Nu ska jag vila mig, ni får ha det bra många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0