5 Maj

Idag är det den 5 Maj och det har ännu inte titat ut någon bebis så jag har fortfarande inte blivit faster än, men snart så. Jag vill ha det lilla miraklet här nu, åhh vad jag längtar.

Men ett mirakel har redan kommit och det är Kristinas bebis som har fått namnet Theo, urgulligt namn tycker jag. Det är mycket barn nu i bilden så måste se hur jag ska hinna med, haha för jag vill åka ner och hälsa på Theo igen och ta massa fina bilder på honom. Men vet inte när jag blir faster heller så vill inte åka iväg, men måste kunna göra saker bara för att det är massa bebisar i bilden nu. Så underbart med barn ♥



Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-05-06 @ 09:35:46
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0