Nu är piercingen borta

Efter ett moget & klokt beslut så åkte piercingen ur läppen igår, jag gjorde det först och främst för att piercingen på insidan av läppen hade börjat att "skava" mot tandköttet (som gjorde sjukt ont), jag var alldeles röd om tandköttet så det var prio ett. Efter att det hade börjat att "skava" funderarde jag även på att ta ut piercingen på grund av att jag inte kände att det passade längre? jag känner mig helt enkelt för mogen för att ha skrot i ansiktet, om ni fattar? Efter det senaste jag har varit med om så har jag lixom vuxit som person, tyckte inte jag som person passade med utsidan då (piercingen).

Som ni kanske vet så såg jag ut såhär med piercingen, inte alls fult enligt mig men sjukt mycket finare utan.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0