Fredag


Sitter typ halvdöd i skolan och har fotolektion, ska strax in i fotostudion och fotografera, den underbara tanken att det är fredag idag är suverän, i love it.

Har som sagt fotolektion & efter det har engelska sen så är det helg, det underbara är desutom att pappa ska till Kalmar idag så kan åka med honom hem eller min älskling som också jobbar här, jag tar det som passar sen.
Det blir en lång helg eftersom att jag är ledig lördag,söndag,måndag & tisdag och onsdag sk ajag bara in vid 3 och fixa lite saker.

Jag hoppas det blir en sån där underbart mysig helg med toppen väder, fast man kan ju inte få allt så bara jag är med älsklingen så blir den toppen.

På tala om en annan sak, jag var i stockholm i måndags-tisdags och det var riktigt roligt men det var inte världens lättaste att vara nyttig då. Jag syndade och åt pommes både på måndagen & tisdagen och blev några godisbitar med. Det är svårt att "hålla på med sånt här" när man åker iväg, jag gick med några och åt då blev de den maten, kan inte sätta mig själv någonstans, haha. Men de kunde ha varit mycket värre & de var det inte, men nu blir de inget mer syndande för min del.

Idag har jag med mig en sallad med grillad kyckling & en flaska med vatten och två kiwis, slipper jag gå hungrig och det är desutom gott.

Hoppas ni får en toppen fredag, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0