En praktikdag avklarad

Nu är jag hemma efter att ha gått en promenad med hunden
och innan dess så fick jag för mig att göra chokladbollar som jag också gjorde, så nu ligger dom i kylen och väntar på mig inför kvällens BB.

Som rubriker lyder så var det min första praktikdag idag
Jag vaknade vid 8 och åt en stor och god frukost & gjorde mig iordning, vid kvar över 9 skjutsade mamma upp mig till praktiken så jag började vid halv 10 idag. Väl uppe på praktiken började vi med att hitta marknadschefer till en mässa som dom ska ha, kul!
Efter det så fikade vi och åkte in till Kalmar till Guld fågeln Arena, så nu har jag varit där också. Vi mötte upp en och pratade om mässan de ska hålla där och jag fotografera lite, fick skjuts hem med eftersom att de ändå åkte igenom där jag bor. En riktigt rolig dag får jag faktiskt säga.

Imorgon blir det att vara hemma likaså onsdag, blir att jobba med lite hemmauppgifter eftersom att min handledare ska på lite jobb i Stokholm. Så jag börjar lite lugnt kan man säga;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0