F R E D A G

Kom hem en timme tidigare idag från skolan och oj vilken skillnad de är, gudomligt underbart speciellt en fredag.
Åt mackor, ägg och blåbärssoppa efter turen hem sen inledde jag en timmes långt Zumba pass, och jag kan inte säga annat än att jag verkligen Ä L S K A R att dansa zumba, det känns i hela kroppen efteråt. Blev en varm skön dusch och efter det såg jag en film som jag verkligen inet minns namnet på nu, typiskt!
Nu väntar jag på världens finaste, underbaratse pojkvän/fästman♥ (fästman låter sååå gammalt)




Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh, va fint kort! <3

Tack så jätte mycket! haha, de sägs ju att man 'boaar' in sig stunden innan! Och de är väl precis de jag gör just nu.



Massa Kramar!

2012-02-11 @ 14:54:48
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0