Snön öser ner

Ligger i min varma säng och kollar på film, känner hur det värker i benen som skriker "träningsvärk"
Efter gårdagens Zumba pass och dagens krävande idrottslektion skriker mina ben "ligg still, ligg still", ligger ner och känner hur de värker i hela kroppen men med ett leende på läpparna kämpar jag emot den onda träningsvärken, för jag vet i alla fall att det har gett något när jag har tränat. Det är toppen när man desutom börjar att se resultat, som jag redan har börjat att göra på mina ben!!!!
Filmen "Allt för min syster" går på tvn, filmen är så fin & tårarna flödar
usch för sånna där sorgliga filmer, den är jättebra & budskapet & allt är fint men jag kan inte hålla inne en endaste tår... Snön bara vräker ner ute så får se om jag tar mig till skolan imorgon, eller om alla bussar ställs in!
Godnatt på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0