De där med wordfeud...

Idag åkte jag till skolan men var bara kvar till halv 10 som kändes lite onödigt, men åkte i alla fall till Oskarshamn och handlade lite med mamma och åkte hem med henne, trött som jag var så somnade jag vid 14:00 typ och vaknade inte förens vid 17:00!!!
Jag har blivit helt inne i de där med wordfeud och spelar med 7 samtidigt, haha hur hinner jag? Men idag verkar det bara gå skit på tvn så får roa mig med det här för min älskling är inte här. Min underbara mamma fixade idag så jag kan surfa på min mobil för 500 kronor året, inte alls dyrt och lika mycket betalar jag för sms om året. Så nu behöver jag inte bara spela Wordfeud hemma eftersom att jag har internet nu, puhh de va på tiden.
Nu måste jag spela igen;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0