En liten tös i bilder♥

Idag när jag satt på bussen från skolan, fick jag en idè att låna skruttan tills imorgon
Så jag ringde min bror och frågade om jag fick låna med Wilma hem tills imorgon och det fick jag, tack och lov! Har verkligen saknat denna lilla tösen så himla mycket & de är verkligen mys att få vara med henne.

När vi hade hämtat henne och var hemma så åt vi mat
Lillan fick potatis,smör och mjölk som hon tyckte va jättemumsigt medan vi åt pannkakor. Efter maten lekte jag med Wilma tills klockan var ungefär 20:00, för då åkte pyjamasen på och vi intog sängläge med tv tittande och nappflaskan i störta hugg. Vi kollade en stund sen somnade hon i min famn, min lilla skrutt

Nu ska jag snart upp och lägga mig, och längta efter älsklingen som dock har blivit sjuk, min stackare har fått magsjukan usch :/.
Godnatt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0